Marketingový mix společnosti ASTORIE a.s. – vývoj a trendy – Bc. Markéta Humlíčková, DiS.
Bc. Markéta Humlíčková, DiS.
Diplomová práce
Marketingový mix společnosti ASTORIE a.s. – vývoj a trendy
Company's Marketing Mix
Anotace:
HUMLÍČKOVÁ, Markéta. Marketingový mix společnosti ASTORIE a.s. – vývoj a trendy. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2013. 64 stran Tématem této diplomové práce „Marketingový mix společnosti ASTORIE a.s. – vývoj a trendy. Práce je rozdělena do tří částí teoreticko-metodologická, analytická a návrhová. V teoreticko-metodologické části vycházím z odborné literatury a popisuji jednotlivé části …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing mix of the ASTORIE company, plc - the development and trends. The work constists of three parts: theoretic-methodoligical, analytical and a project proposition parts. The theoretic-methodoligical part is based on specialized literature and describes the individual parts of the marketing mix and the marketing communication mix in general. The analytical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11552/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUMLÍČKOVÁ, Markéta. \textit{Marketingový mix společnosti ASTORIE a.s. – vývoj a trendy}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/oalzlf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix Partners Financial Services, a. s.
Lukáš Jirásek -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková -
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix společnosti Love & Story Design
Lucie Krupová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
Analýza marketingového mixu společnosti Partners Financial Services, a.s.
Karolína Petrlíková