Bc. Markéta Humlíčková, DiS.

Master's thesis

Marketingový mix společnosti ASTORIE a.s. – vývoj a trendy

Company's Marketing Mix
Abstract:
HUMLÍČKOVÁ, Markéta. Marketingový mix společnosti ASTORIE a.s. – vývoj a trendy. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2013. 64 stran Tématem této diplomové práce „Marketingový mix společnosti ASTORIE a.s. – vývoj a trendy. Práce je rozdělena do tří částí teoreticko-metodologická, analytická a návrhová. V teoreticko-metodologické části vycházím z odborné literatury a popisuji jednotlivé části …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the marketing mix of the ASTORIE company, plc - the development and trends. The work constists of three parts: theoretic-methodoligical, analytical and a project proposition parts. The theoretic-methodoligical part is based on specialized literature and describes the individual parts of the marketing mix and the marketing communication mix in general. The analytical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Jan Mastný
  • Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication