Tvorba komunikační strategie pro profil fotografky na Instagramu – Valeriia Zhuravska
Valeriia Zhuravska
Bachelor's thesis
Tvorba komunikační strategie pro profil fotografky na Instagramu
Creating a communication strategy for the photographer's Instagram profile
Abstract:
Cílem práce je zvýšit počet nových zákazníků fotografky ve prvním pololetí roku 2024 o 30 % oproti druhému pololetí roku 2023 pomocí využití trendových nástrojů a strategií na Instagramu. V rámci bakalářské práce bude využitá rešerše literatury. Bude provedeno kvalitativní testování zákazníků a zjištěno, jak Instagram v současnosti funguje a co by mělo byt zlepšeno. Následně budou definované aktuální …moreAbstract:
The objective of the work is to increase the number of new customers of a photographer in the first half of 2024 by 30% compared to the second half of 2023 by using trending tools and strategies on Instagram. Within the bachelor thesis, a literature research will be applied. Qualitative customer testing will be conducted to determine how Instagram currently performs and what improvements should be …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92887
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2024
- Supervisor: Alžbeta Gburíková
- Reader: Barbora Rešovská
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92887
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová