Aplikace marketingového mixu v řízení Domu dětí a mládeže Heřmanův Městec – Kateřina VACKOVÁ
Kateřina VACKOVÁ
Bakalářská práce
Aplikace marketingového mixu v řízení Domu dětí a mládeže Heřmanův Městec
Application od Marketing mix in House for children and youth in Heřmanův Městec management
Anotace:
Práce je zaměřena na uplatňování nástrojů marketingového mixu v řízení Domu dětí a mládeže Heřmanův Městec. Aby DDM Heřmanův Městec obstál v konkurenčním prostředí volnočasových center a organizací ve městě, musí neustále zkvalitňovat a nabízet nové zájmové vzdělávání pro děti a mládež. Cílem této práce je získat poznatky zda vedení DDM Heřmanův Městec využívá nástroje marketingového mixu účelně a …víceAbstract:
The study focuses on the application of marketing mix tools to the management of the House of Children and Youth Heřmanův Městec. The House of Children and Youth in Heřmanův Městec Leeds to continuously improve and offer new non-formal education for children and youth to be successful in the competitive environment of leisure centers and other organizations in the city. The main aim of this study is …víceKlíčová slova
marketingový mix produkt cena distribuce propagace lidé spolupráce segmentace zacílení odlišení
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013
Zveřejnit od: 29. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: PaedDr. Jiří Grenar
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VACKOVÁ, Kateřina. Aplikace marketingového mixu v řízení Domu dětí a mládeže Heřmanův Městec. Hradec Králové, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Školský management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Nové formy distribuce produktů
Miroslav L'udma -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová
Název
Vložil
Vloženo
Práva