Aplikace marketingového mixu v řízení Domu dětí a mládeže Heřmanův Městec – Kateřina VACKOVÁ
Kateřina VACKOVÁ
Bachelor's thesis
Aplikace marketingového mixu v řízení Domu dětí a mládeže Heřmanův Městec
Application od Marketing mix in House for children and youth in Heřmanův Městec management
Abstract:
Práce je zaměřena na uplatňování nástrojů marketingového mixu v řízení Domu dětí a mládeže Heřmanův Městec. Aby DDM Heřmanův Městec obstál v konkurenčním prostředí volnočasových center a organizací ve městě, musí neustále zkvalitňovat a nabízet nové zájmové vzdělávání pro děti a mládež. Cílem této práce je získat poznatky zda vedení DDM Heřmanův Městec využívá nástroje marketingového mixu účelně a …moreAbstract:
The study focuses on the application of marketing mix tools to the management of the House of Children and Youth Heřmanův Městec. The House of Children and Youth in Heřmanův Městec Leeds to continuously improve and offer new non-formal education for children and youth to be successful in the competitive environment of leisure centers and other organizations in the city. The main aim of this study is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2013
Accessible from:: 29. 3. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2013
- Supervisor: PaedDr. Jiří Grenar
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VACKOVÁ, Kateřina. \textit{Aplikace marketingového mixu v řízení Domu dětí a mládeže Heřmanův Městec}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2013. Available from: https://theses.cz/id/oarsk2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VACKOVÁ, Kateřina. Aplikace marketingového mixu v řízení Domu dětí a mládeže Heřmanův Městec. Hradec Králové, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Pedagogy / School Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Nové formy distribuce produktů
Miroslav L'udma -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights