Reklama na potraviny a její právní aspekty – Bc. Zdeněk Makovec
Bc. Zdeněk Makovec
Bachelor's thesis
Reklama na potraviny a její právní aspekty
The Advertising of Food and it s Legal Aspects
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je regulace reklamy na potraviny z pohledu soukromého a veřejného práva, včetně práva komunitárního. Práce nejprve definuje a poté vymezuje případný soutěžní vztah mezi potravinami, doplňky stravy a léčivými přípravky a posuzuje jeho význam. Pozornost je věnována zejména klamavé reklamě a porušování norem veřejného práva z hlediska regulace reklamy na potraviny a aplikace …viacAbstract:
The thesis is dealing with the advertising of food from the point of views of private and public law as well as community law. First it defines and then it delimits the potential competition relation between food, nourishment complements and medicaments and judges its significance. The attention is especially paid to the deceptive advertising and to the infringement of the public law norms from the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/aknjx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2015
- Vedúci: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawBachelor programme / odbor:
Legal Specializations / Law and Business
Práce na příbuzné téma
-
Regulace reklamy humánních léčivých přípravků v ČR a SR
Monika Poliaková -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
Regulace léčivých přípravků se zaměřením na alternativní medicínu
Lucie Leipertová -
Regulace zdanění léčivých přípravků a potravin pro zvláštní lékařské účely
Kateřina Terschová -
Efektivnost regulace cen léčiv ze společenského pohledu v České republice
Kateřina Půžová -
Regulace reklamy ve farmacii
Eva Kalvodová -
Regulace reklamy
Zuzana Králová -
Regulácia reklamy na lieky a doplnky stravy v českej a európskej judikatúre
Rebeka Pilipová