Optimalizace marketingové komunikace v online prostředí – Iva Křížková
Iva Křížková
Bakalářská práce
Optimalizace marketingové komunikace v online prostředí
Optimalization of marketing communication in online environment
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice novodobých trendů v online marketingu. Teoretická část se zabývá daným tématem s ohledem na nové trendy, které mohou fungovat jako účinný nástroj zviditelnění společnosti a zároveň mohou být využity při zakládání nového projektu. Praktická část se věnuje představení společnosti, popsáním její marketingové komunikace a dále analýzou a zhodnocením současné situace …víceAbstract:
Optimalization of Marketing Communication in Online Environment This bachelor thesis deals with modern trends in online marketing. The theoretical part aims at the given topic with focus on the new trends, which can be used as an effective tool for the visibility of the enterprise and at the same time can be used for the creation of a new project. The practical part is devoted to introducing the selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Křížková, Iva. Optimalizace marketingové komunikace v online prostředí. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Finanční a pojišťovací služby
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Dominika Morawiecová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace vinařské akce Putování po dobšických sklepech
Michaela Čermáková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko
Název
Vložil
Vloženo
Práva