Nikol ŠILLEROVÁ

Bakalářská práce

Internetový marketing politických stran v České republice

Internet marketing of political parties in the Czech Republic
Anotace:
V této bakalářské práci se zaměřuji na prezentaci politických stran na internetu, kdy do popředí vyzdvihuji sociální sítě, které jsou poměrně novým nástrojem v politickém prostředí. Zaměření je především na Občanskou demokratickou stranu a Českou stranu sociálně demokratickou. V teoretické části popisuji pojmy důležité pro zpracování, jako je politická strana, politická komunikace nebo internetový …více
Abstract:
In this bachelor work focuses on the presentation of political parties on the Internet, which exalt the forefront of social networks, which are a relatively new tool in the political environment. The focus is mainly on the Civic Democratic Party and the Czech Social Democratic Party. In the theoretical part describes the concepts important for processing, such as political parties, political communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Lukáš Novotný, M.A. PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠILLEROVÁ, Nikol. Internetový marketing politických stran v České republice. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Základy humanitní vzdělanosti - politologie