Jana Böserová

Diplomová práce

Body Image v marketingu

Body image in marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým významem body image v inzerci vybraných časopisů životního stylu pro ženy či muže. Hlavním cílem je analyzovat inzerci prostřednictvím kvantitativní obsahové analýzy a pomocí ní zmapovat, které prvky body image jsou nejčastěji prezentované. Na základě získaných údajů je dále cílem provést rozbor těchto prvků a zjistit, jak se liší zobrazování lidského těla za …více
Abstract:
The Master's Thesis deals with the marketing research of the body image meaning in female and male life style magazines chosen. The main aim is to analyze the advertisement using the quantitative content analysis and to identify the most common elements presented, furthermore to analyse these elements based on the data obtained and to find out the difference of human body presented when female and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25658

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management