Mgr. Ondřej MAREK
Bachelor's thesis
Personální marketing v sociální práci
Personnel marketing in social work
Abstract:
Práce se zaměřuje na zkoumání interního marketingu na místech, kde se vykonává sociální práce v České republice. Cílem práce je zjistit, zda využívání nástrojů personálního marketingu má vliv na stabilitu sociálních pracovníků v organizaci. Autor práce k dosažení cíle práce přistoupí prostřednictvím kombinace kvantitativního dotazníkového šetření mezi sociálními pracovníky a kombinovaným přístupem …moreAbstract:
The thesis focuses on the investigation of internal marketing in places where social work is carried out in the Czech Republic. The aim of the thesis is to find out whether the use of personnel marketing tools has an effect on the stability of social workers in the organization. The author of the work will approach the goal of the work through a combination of a quantitative questionnaire survey among …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAREK, Ondřej. \textit{Personální marketing v sociální práci}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2022. Available from: https://theses.cz/id/obx7t6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MAREK, Ondřej. Personální marketing v sociální práci. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Personální marketingový mix
Ida Veitová -
Personální marketingový mix v konkrétní společnosti
Jan Kos -
Marketingový mix
Štěpán Brix -
Marketingový mix Sportcentra Skalka
Zbyněk Šír -
Marketingový mix
Denisa Lorencová -
Spokojenost zaměstnanců personální agentury XY s kvalitou pracovního života
Sabina Halasová -
Spokojenost zaměstnanců v rámci interního marketingu
Jana Blinková