Magdalena GLADIŠOVÁ

Bachelor's thesis

Profilace cílových skupin pro propagaci destinace cestovního ruchu

Profiling Target Groups for Promotion of Tourist Destinations
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje konkrétní destinaci cestovního ruchu, a to městské památkové rezervaci Lipník nad Bečvou. V analýze charakterizuje dosavadní komunikační mix této destinace (v letech 2007-2009), zpracovává výsledky marketingového výzkumu a na jeho základě stanoví cílové skupiny pro další propagaci a SWOT analýzu. Z těchto analýz jsou také vyvozeny závěry a doporučení v oblasti komunikace …more
Abstract:
The bachelor thesis is dedicated to a particular tourist destination, sc. the urban conservation area of Lipník nad Bečvou. Its analysis characterizes hitherto existing communication mix of this destination (in years 2007-2009), processes results of the marketing research that provides a foundation for setting up target groups for a further promotion and the SWOT analysis. Conclusions and recommendations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2010
Identifier: 13657

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2010
  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

GLADIŠOVÁ, Magdalena. Profilace cílových skupin pro propagaci destinace cestovního ruchu. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe