Návrh nové propagační kampaně pro AIESEC Praha – Veronika Jenisová
Veronika Jenisová
Bakalářská práce
Návrh nové propagační kampaně pro AIESEC Praha
Návrh nové propagační kampaně pro AIESEC Praha
Anotace:
Cílem této práce je navhrnout koncept nové propagační kampaně, která se týká náboru studentů Vysoké školy ekonomické (VŠE) na zahraniční odborné stáže přes studentskou organizaci AIESEC. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části se komplexně věnuji propagaci. Tato část je také věnována problematice správného naplánování propagační kampaně a vytvoření průzkumu trhu. Praktická …víceAbstract:
The aim of this thesis is to create the concept of a new promotional campaign, which concerns the recruitment of students of University of Economics (VSE) for internships through the student organization AIESEC. The thesis includes theoretical and practical part. The theoretical part deals comprehensively with promotion. This section is also devoted to the issue of proper planning of promotional campaigns …víceAbstract:
Cieľom tejto práce je vypracovať koncept novej propagačnej kampane, ktorá sa týka náboru študentov Vysokej školy ekonomickej (VŠE) na zahraničné odborné stáže cez študentskú organizáciu AIESEC. Práca obsahuje teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti sa komplexne venujem propagácii. Táto časť je tiež venovaná problematike správneho naplánovania propagačnej kampane a vytvoreniu prieskumu trhu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15945
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: Šárka Zapletalová
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15945
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Promotional campaign to launch the organisation CVS Inverness
Miroslava VYBÍRALOVÁ -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Marketingový výzkum v IT odvětví
Monika Fonferová -
Marketingový výzkum
Terézia Oravcová -
Marketingový výzkum v procesu vývoje produktu
Juraj Zamborský -
Marketingový výskum obchodného centra
Mária Kramárová -
Kvantitativní marketingový výzkum
Jana Andrášiková -
Marketingový výzkum
Eva Pešlová