Sebepojetí úspěšnosti žáka se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole – Amálie BOGOCZOVÁ
Amálie BOGOCZOVÁ
Diplomová práce
Sebepojetí úspěšnosti žáka se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole
Self-concept of success of a pupil with special educational needs in primary school
Anotace:
Dnešní způsob života je velmi rychlý a v mnoha oblastech zaměřen primárně na výkon, což se odráží ve snaze být ve všem a vždy úspěšný. Co však znamená být úspěšný? Je úspěch v našich životech opravdu tak důležitý? Na oblast úspěšnosti a jeho sebepojetí v životě člověka, primárně pak žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole, se zaměřuje teoretická část mé diplomové práce. Kromě těchto …víceAbstract:
Today's way of life is very fast and in many areas primarily focused on performance, which is reflected in effort to be always and in everything successfull. But what does mean be successfull? Is success really that importat in our lives? The area of success and self-concept in humany life, primarily of students with special education need in primary school, is focuse theoretical part of my thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Edita Satinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOGOCZOVÁ, Amálie. Sebepojetí úspěšnosti žáka se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ