Bc. Robert Kaňovský

Master's thesis

Apely v reklamě

Appeals in Advertising
Abstract:
Diplomová práce se zabývá apely v reklamě se zaměřením na jejich vnímání ze strany česko-slovenské populace a na základě zjištěných informací vytvořením zcela nových jednotlivých kategorií apelů, které obsahují také nově definované apely. Hlavním cílem práce je vytvoření zcela nových univerzálních kategorií apelů a k nim přiřazení nově definovaných jednotlivých apelů získaných na základě zpracované …more
Abstract:
The Master's thesis deals with the appeals in advertising with the focus on their perception from the side of the Czech-Slovak population and base on the detected information creation of the totally new single categories of appeals and also creation the single appe-als. The main objective of the thesis is defining the new general categories of the appeals and assigning to them the new single appeals …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kaňovský, Robert. Apely v reklamě. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications