Bc. Robert Kaňovský
Master's thesis
Apely v reklamě
Appeals in Advertising
Abstract:
Diplomová práce se zabývá apely v reklamě se zaměřením na jejich vnímání ze strany česko-slovenské populace a na základě zjištěných informací vytvořením zcela nových jednotlivých kategorií apelů, které obsahují také nově definované apely. Hlavním cílem práce je vytvoření zcela nových univerzálních kategorií apelů a k nim přiřazení nově definovaných jednotlivých apelů získaných na základě zpracované …moreAbstract:
The Master's thesis deals with the appeals in advertising with the focus on their perception from the side of the Czech-Slovak population and base on the detected information creation of the totally new single categories of appeals and also creation the single appe-als. The main objective of the thesis is defining the new general categories of the appeals and assigning to them the new single appeals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kaňovský, Robert. Apely v reklamě. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Racionální versus emoční apely v reklamě
Gabriela Horáková -
Emoční marketing a jeho uplatnění v TV reklamě
Michaela Nováková -
Apel strachu v reklamní kampani
Pavla GARLÍKOVÁ -
Panenky a jejich funkce
Eva Antošová -
Emoce v marketingové komunikaci
Milana Salimova -
Racionálne versus emocionálne apely v reklame
Denisa Truchlá -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Racionální versus emoční apely v reklamě
Gabriela Horáková