Vnímaný vliv oděvního průmyslu na životní prostředí zákazníky a analýza jejich spotřebitelského chování – Zuzana Minarčíková
Zuzana Minarčíková
Bakalářská práce
Vnímaný vliv oděvního průmyslu na životní prostředí zákazníky a analýza jejich spotřebitelského chování
Customers awareness about environmental impact of the clothing industry and analysis of their consumer behavior
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na povědomí spotřebitelů o environmentálních problémech spojených s oděvním průmyslem, analýzu jejich deklarovaného chování v rámci nákupu a spotřeby oblečení a porovnání tohoto chování z hlediska vlivu pohlaví na environmentální povědomí o dopadu oděvního průmyslu na životní prostředí. Výzkum byl proveden pomocí dotazníkového šetření a získaná data byla zpracována pomocí dvou …víceAbstract:
This thesis focuses on customers' awareness of environmental issues related to the clothing industry, and on the analysis of their behavior in terms of clothing purchase and consumption. It also compares this behavior in terms of the impact of gender on environmental awareness of the environmental impact of the clothing industry. The research was conducted using a questionnaire survey and the data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94578
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2024
- Vedoucí: Jiří Dvořák
- Oponent: Lucie Sára Závodná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MINARČÍKOVÁ, Zuzana. \textit{Vnímaný vliv oděvního průmyslu na životní prostředí zákazníky a analýza jejich spotřebitelského chování}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/ocrb0n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94578
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vlivu demografických faktorů na spotřebitelské chování v oblasti oděvního průmyslu
Kateřina Slatinská -
Spotřebitelské chování v oblasti vzniku a nakládání s odpadem z oděvů: Analýza v České republice
Darina Cihlářová -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu internetových obchodů s oblečením
Natálie Daková -
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
Patrícia Bilačičová -
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Matěj Hecl -
Consumer behavior in fashion industry.
Komal Verma