Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu – Pavel Hassman
Pavel Hassman
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu
Marketing Communication of a Professional Sports Club
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje především oblastem marketingu, marketingové komunikaci a společenské odpovědnosti v prostředí profesionálního sportovního klubu. Autor práci rozděluje na dvě části, první část je teoretická, druhá praktická. V teoretické části se zaměřuje na sport a jeho roli ve společnosti, dále se soustředí na marketing sportu a marketingovou komunikaci. Podrobněji se v marketingové …viacAbstract:
This bachelor thesis deals mainly with the areas of marketing, marketing communications and social responsibility in a professional sports club. The author divides the thesis into two parts: the first part is theoretical, the second part is practical. The theoretical part focuses on sport and its role in society, marketing of sports and marketing communications. In more detail, in marketing communications …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vrywa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedúci: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić