Rabota s těkstom na uroke russkogo jazyka (na primere učaščichsja s disleksijej) – Bc. Kateřina Bednářová
Bc. Kateřina Bednářová
Diplomová práce
Rabota s těkstom na uroke russkogo jazyka (na primere učaščichsja s disleksijej)
Teaching to dyslexic pupils in Russian lessons
Abstract:
The main aim of this diploma thesis „Teaching to dyslexic pupils in Russian lessons” is to prepare a set of worksheets for learners with dyslexia. Diploma thesis is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part, there are described special learning needs, specific learning differences, characteristics of dyslexia and its symptoms. This part also deals with teaching reading to …víceAbstract:
Cílem diplomové práce „ Práce s textem na hodinách ruského jazyka (zaměřená na žáky s dyslexií)” je vypracovat sérii pracovních listů zaměřené na žáky s dyslexií. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány speciální potřeby učení, specifické poruchy učení, charakteristika dyslexie a její projevy. Dále se teoretická část zabývá nejen metodikou práce s textem …více
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bko02/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2019
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Simona Koryčánková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Janina Krejčí
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství ruského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Assessing learners with specific learning differences in English language lessons
Simona Jelínková -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Teaching Children with Specific Learning Differences
Markéta Plocková -
Teaching English to Children with Learning Differences by a Novice Teacher
Kateřina Šimarová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková