Návrh marketingové komunikace na sociálních sítích pro výrobce doplňků stravy – Adéla Košáková
Adéla Košáková
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace na sociálních sítích pro výrobce doplňků stravy
Marketing Communication Design on Social Networks for Producer of Food Supplements
Anotace:
Cílem bakalářská práce na téma Návrh marketingové komunikace na sociálních sítích pro výrobce doplňků stravy bylo zjistit, zda se cílová skupina společnosti VITAR, s.r.o. nachází na sociální síti Instagram a jaký obsah tam vyhledává. Výzkum byl prováděn metodou dotazování, kde jsme se ptali zákazníků a potencionálních zákazníků společnosti na jejich postoj a chování na sociálních sítích, a metodou …víceAbstract:
The purpose of this bachelor thesis with topic Marketing Communication Design on Social Networks for Producer of Food Supplements was to find out if the target group of company VITAR, s.r.o. is situated on social site Instagram and which content is looked for. The research was conducted by questioning method, where we asked the company’s customers and potential customers about their attitudes and behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139718
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2020
- Vedoucí: Pavlína Kozáková
- Oponent: Kateřina Žídková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOŠÁKOVÁ, Adéla. \textit{Návrh marketingové komunikace na sociálních sítích pro výrobce doplňků stravy}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/odwae6/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová