Adéla Košáková

Bakalářská práce

Návrh marketingové komunikace na sociálních sítích pro výrobce doplňků stravy

Marketing Communication Design on Social Networks for Producer of Food Supplements
Anotace:
Cílem bakalářská práce na téma Návrh marketingové komunikace na sociálních sítích pro výrobce doplňků stravy bylo zjistit, zda se cílová skupina společnosti VITAR, s.r.o. nachází na sociální síti Instagram a jaký obsah tam vyhledává. Výzkum byl prováděn metodou dotazování, kde jsme se ptali zákazníků a potencionálních zákazníků společnosti na jejich postoj a chování na sociálních sítích, a metodou …více
Abstract:
The purpose of this bachelor thesis with topic Marketing Communication Design on Social Networks for Producer of Food Supplements was to find out if the target group of company VITAR, s.r.o. is situated on social site Instagram and which content is looked for. The research was conducted by questioning method, where we asked the company’s customers and potential customers about their attitudes and behaviour …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 7. 2020
  • Vedoucí: Pavlína Kozáková
  • Oponent: Kateřina Žídková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod