Bc. Adéla Halouzková

Master's thesis

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of the selected company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix služeb vybrané společnosti fungující na trhu B2B. Cílem diplomové práce je zhodnotit nastavení marketingového mixu vybrané společnosti a navrhnout případná zlepšení v potřebných oblastech. První část práce je věnována teoretickým východiskům marketingového mixu ve službách. Praktická část se zaměřuje na společnost samotnou a je provedeno zhodnocení současného …more
Abstract:
The thesis focuses on the marketing mix of services of a selected company operating on the B2B market. The aim of the thesis is to evaluate the marketing mix of the selected company and to suggest possible improvements in the necessary areas. The first part of the thesis is devoted to the theoretical background of the marketing mix in services. The practical part focuses on the company itself and an …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Nikola Swaczynová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management