Rozvoj turistického ruchu v Moravském krasu – Bc. Vladimír KLEPÁČ
Bc. Vladimír KLEPÁČ
Diplomová práce
Rozvoj turistického ruchu v Moravském krasu
Development of tourism in the Moravian karst
Anotace:
Diplomová práce shrnuje základní poznatky o marketingu cestovního ruchu, které pak aplikuje na podmínky Moravského krasu. Turistika se prudce rozvíjí nejen v Česku, ale i v této mimořádné přírodní lokalitě. Práce hodnotí možnosti krasu v cestovním ruchu, a především ukazuje hned několik cest, jak lze turistiku v tomto regionu dále rozvíjet. Poukazuje sice poukazuje na to, že bez úzké a vhodně koordinované …víceAbstract:
This thesis outlines the basics of the marketing of tourism, applying them subsequently to the conditions of the Moravian Karst area. As well as the whole of the Czech Republic, this region has experienced a rapid development of tourism.Gauging the area's potential in this sphere, the thesis suggests a number of ways for the region to develop the tourist industry further. Highlighted is the importance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Identifikátor:
484
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLEPÁČ, Vladimír. Rozvoj turistického ruchu v Moravském krasu. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová