Bc. Jan Drvota
Master's thesis
Prodejní aktivity na B2B trzích
Sales activities on the B2B markets
Anotácia:
Předmětem diplomové práce "Prodejní aktivity na B2B trzích" je popis a zhodnocení technik prodeje ve vybraném podniku operujícího na trzích typu B2B a navržení nových možností v kontextu zpracovaných portfolio a situačních analýz. V první části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti průmyslového tzv. B2B marketingu, mezi které patří pojmy jako mezipodniková poptávka, specifika marketingu B2B, segmentace …viacAbstract:
The subject of the thesis "Sales activities in the B2B markets" is the description and evaluation of the techniques of sales at a specific company operating in a B2B market structure and the suggestions for improving measures. The first part introduces basic concepts of industrial marketing so-called "B2B marketing". It contents of the following terms: intercompany demand, specifics of B2B marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Drvota, Jan. Prodejní aktivity na B2B trzích. Pardubice, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2020 dostupné: nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Zuzana Makúchová -
Marketingový mix vybraného vinařství
Magdaléna Čoupková -
Marketingový mix a jeho analýza e-shopu VYLADĚNÁ By JARA
David Řeřicha -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně
Martina Chládková -
A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
Vojtěch Doležal -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková