Možnosti využití muzikoterapie v rámci výuky hudební výchovy na základní škole. – Mgr. Natálie Marynčáková
Mgr. Natálie Marynčáková
Bakalářská práce
Možnosti využití muzikoterapie v rámci výuky hudební výchovy na základní škole.
Possible Utilisation of Music Therapy , as a part of Music Teaching at Basic School.
Anotace:
Práce je zaměřena na jednotlivé typy muzikoterapeutických technik a výzkum možností jejich využívání v rámci hudební výchovy na 2.stupni základních škol. Klade si za cíl, stát se pomůckou pro pedagogy a nastínit alternativní možnosti pojetí výuky hudební výchovy. Jednotlivé popisované techniky, by měly vést k aktivní integraci méně se projevujících žáků a k vzájemné spolupráci, s přihlédnutím ke vztahům …víceAbstract:
The thesis is focused on different types of music therapy techniques and research into their possible utilisation in music teaching at basic school. The research objective is to create a helpful manual for music teachers and provide an overview of alternative possibilities of teaching. Described techniques should integrate all students in teaching and improve cooperation and communication at school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x4rjd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Bedřich Crha, CSc.
- Oponent: PhDr. Blanka Knopová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Pedagogické asistentství hudební výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití didaktických her v hodinách českého jazyka pro žáky sluchově postižené integrované na základních školách Usage of didactics games in the lesson of the Czech language for pupils with hard of hearing who are integrated at the basic schools
Sylva PŘIKRYLOVÁ MARCEKOVÁ -
Houslová pedagogika na ZUŠ v Praze
Patricie Kozlova -
Tvorba učebního materiálu do předmětu pedagogika a jeho hodnocení
Lenka HŐFEROVÁ -
Program Slyšet jinak a Montessori pedagogika
Kateřina SKŘEBSKÁ -
Hudební výchova ve Svobodném státě Sasko a v České republice. Popis a porovnání koncepcí hudební výchovy Leo Kestenbergra a Vladimíra Helferta s dnešní koncepcí výuky v obou zemích. Srovnání současných učebních plánů pro výuku hudební výchovy obou zemí na prvním stupni základních škol.
Gabriela WINGENDER -
Active Approach in Music Education: Designing Teaching Materials for CLIL Music Lessons at Lower-Secondary Schools
Tereza Tesarčíková -
Praktické využití pop music v hudební výchově na druhém stupni základní školy s přesahem do mezipředmětových vazeb
Věra OŠČÁDALOVÁ -
Interconnection of Music and English Language in Teaching at Lower Secondary Schools
Johana Palová