Marketingová strategie společnosti Supellex – Svět podlah s.r.o. – Mgr. Bc. Veronika Černá
Mgr. Bc. Veronika Černá
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti Supellex – Svět podlah s.r.o.
Marketing strategy of Supellex – svět podlah s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na současnou marketingovou komunikaci a návrh marketingové strategie společnosti Supellex – svět podlah s.r.o., která se zabývá prodejem podlahových krytin a produktů s tímto oborem spojených. Struktura diplomové práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části práce. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy vybraného tématu. Analytická část představuje společnost …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the current marketing communication and the proposal of the marketing strategy of the company Supellex - svět podlah s.r.o., which deals with the sale of floor coverings and products related to this field. The structure of the diploma thesis consists of theoretical, analytical and design part of the thesis. The theoretical part defines the basic concepts of the selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Mazánek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Tradiční vs. Digitální Marketing - Transformace marketingové strategie v lékárenském řetězci Dr. Max.
Tereza Francová -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Market Entry Strategy for Paulaner Spezi in the Czech Republic: A 4P Marketing Mix Approach
Markéta Filipová -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů