Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek – Nikola Novosádová
Nikola Novosádová
Bachelor's thesis
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
Current food brands – quality vs. quantity
Abstract:
Cílem této bakalářská práce je analyzovat značky potravin v České republice. Popisuje, jak poznáme kvalitu produktu a také, jak marketing ovlivňuje nákupní chování spotřebitele. Teoretická část analyzuje, jaké značky kvality potravin se nachází na českém trhu, jaká je výhoda, mít označení kvality a srovnání se značek kvality potravin s dalšími zeměmi (Německo, Polsko, Rakousko, Slovensko, Anglie). …moreAbstract:
The goal of the bachelor thesis is to analyse food brands in the Czech Republic. It will look into researches at how we get to know quality of a product and also how marketing affect the shopping behaviours of customers. The theoretical analyses what quality food brands are on the Czech market, what is the benefit of having these logos of quality and comparing quality food brands with other countries …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Lukáš Novák
- Reader: Petra Průšová, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOSÁDOVÁ, Nikola. \textit{Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Available from: https://theses.cz/id/oejmqa/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Creative marketing
Theses on a related topic
-
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Barbora Klánová -
Vybrané značky kvality potravin a jejich vliv na nákupní chování spotřebitelů v ČR
Helena Jelena Perković -
Chování spotřebitele ve vztahu ke značkám kvality potravin
Nikola Nevřivová -
Značky původu a kvality v regionu Střední Morava pohledem spotřebitele
Anna Tomášková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights