Parita kúpnej sily na príklade ŠKODA AUTO a.s. – Michal Janko
Michal Janko
Bakalářská práce
Parita kúpnej sily na príklade ŠKODA AUTO a.s.
Parita kúpnej sily na príklade ŠKODA AUTO a.s.
Anotace:
Cieľom mojej práce s názvom „Parita kúpnej sily na príklade ŠKODA AUTO a.s.“ je overenie platnosti absolútnej verzie parity kúpnej sily na príklade produktov spoločnosti ŠKODA AUTO a.s. na českom, slovenskom a nemeckom trhu. Ďalšími cieľmi je analýza dôvodov platnosti, resp. neplatnosti a určenie veľkosti odchýlky nominálneho kurzu od toho v parite. V svojej práci popisujem a vysvetľujem teoretické …víceAbstract:
The main goal of my bachelor´s thesis named „Purchasing power parity using the example of ŠKODA AUTO a.s.“ is to prove absolute version of purchasing power parity theory using an example of car producer ŠKODA AUTO a.s. and its products at Czech, Slovak and German market. Further goals are invalidity reasons analysis and calculation of the deviation from the parity exchange rate. In my thesis, I am …víceAbstract:
Cieľom mojej práce s názvom „Parita kúpnej sily na príklade ŠKODA AUTO a.s.“ je overenie platnosti absolútnej verzie parity kúpnej sily na príklade produktov spoločnosti ŠKODA AUTO a.s. na českom, slovenskom a nemeckom trhu. Ďalšími cieľmi je analýza dôvodov platnosti, resp. neplatnosti a určenie veľkosti odchýlky nominálneho kurzu od toho v parite. V svojej práci popisujem a vysvetľujem teoretické …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76076
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedoucí: Pavel Žamberský
- Oponent: Lukáš Krupka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76076
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
EXAMINING THE EFFECT OF COVID-19 PANDEMIC ON CONSUMER PURCHASING POWER IN AN EMERGING ECONOMY: A CASE OF GHANA
Aisha Amankwa -
Purchasing Power Parity - Theory and Practice
Michał Aleksander Bukat -
Purchasing Power Parity (PPP) Deviations: The case of Zimbabwe and it’s five neighbouring countries (1997 – 2016).
Tinashe Mudavanhu -
Aplikace teorie parity kupní sily na produkty firmy Ikea
Matúš Dunaj -
Spokojenost zákazníků v poprodejní síti ŠKODA AUTO a. s. v České republice
Lucie Slobodzianová -
Vyhodnocování kvality distribuční sítě: Servisní služby v prodejní síti Škoda Auto
Aleksei Terekhin -
Trendy obchodních strategií ve Škoda Auto
Roman Goloťuk -
Standardizace datového formátu a struktury dat z výrobních zařízení na utahování šroubových spojů a jejich vizualizace a dlouhodobá archivace v síti Škoda Auto a. s.
Petr Hrdý