Foreign Market Entry Strategy: The Case Study of Kazakhstan and Russia – Elena Maksimenko
Elena Maksimenko
Diplomová práce
Foreign Market Entry Strategy: The Case Study of Kazakhstan and Russia
Strategie vstupu na zahraniční trh: případová studie Kazachstánu a Ruska
Anotace:
Diplomová práce zkoumá téma vstupu na nový trh. Základním tématem je vstup evropské společnosti na rozvíjející se trh. Diplomová práce je rozdělena na literární analýzu, praktické studium samotné diplomové práce a shrnutí diplomové práce.Hlavním cílem diplomové práce je rozvíjet strategii vstupu IT firem na ruský a kazašský trh. Tato hypotéza je následující: vstup na kazašský trh je spojen s větším …víceAbstract:
Diploma thesis examines the topic of entry to a new market. The fundamental topic is European company entry to the emerging market. Diploma thesis is divided to literature analysis, practical study of the diploma thesis itself and summary of diploma thesis.The main objective of the diploma thesis is to develop the strategy of entry, of IT companies, to the Russian and Kazakh markets. The hypothesis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74675
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2019
- Vedoucí: Martin Luštický
- Oponent: Pavel Čejka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74675
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh
Marek Netolický -
Franchising jako strategie vstupu na trh
Iryna Staieva -
Strategie vstupu konkrétního podniku na zahraniční trh
Roman Řemínek -
Strategie vstupu podniku na mezinárodní trh
Kristýna Panochová -
Strategie vstupu české firmy Votamax s.r.o na vybraný trh (tbd)
Patrik Sedláček -
Marketingová strategie vstupu vybraného podniku na zahraniční trh
Aleš Prát