Bc. Zuzana Svědíková

Diplomová práce

Marketingová profese jako faktor stresu

The marketing profession as a stress factor
Anotace:
Vzhledem k dnešní moderní společnosti, které v dnešním konzumním světě vládne trh, má marketingová komunikace nepodcenitelné zastoupení. Proto je důležité, věnovat tomuto oboru náležitou pozornost. Díky neustále se zvyšujícímu tempu inovací a pokroků v oblasti marketingové komunikace jsou kladeny i mnohem vyšší nároky na pracovníky v tomto oboru. To samozřejmě způsobuje vysoký tlak na tyto pracovníky …více
Abstract:
Because of today's modern society, which in today's consumerist world is ruled by the market has underestimated marketing communications agency. Therefore, it is important to pay due attention to this sector. With the ever increasing pace of innovation and progress in the sector of marketing communications are also imposed far greater demands on workers in this sector. This of course causes high pressure …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní