Bc. Zuzana Svědíková
Master's thesis
Marketingová profese jako faktor stresu
The marketing profession as a stress factor
Abstract:
Vzhledem k dnešní moderní společnosti, které v dnešním konzumním světě vládne trh, má marketingová komunikace nepodcenitelné zastoupení. Proto je důležité, věnovat tomuto oboru náležitou pozornost. Díky neustále se zvyšujícímu tempu inovací a pokroků v oblasti marketingové komunikace jsou kladeny i mnohem vyšší nároky na pracovníky v tomto oboru. To samozřejmě způsobuje vysoký tlak na tyto pracovníky …moreAbstract:
Because of today's modern society, which in today's consumerist world is ruled by the market has underestimated marketing communications agency. Therefore, it is important to pay due attention to this sector. With the ever increasing pace of innovation and progress in the sector of marketing communications are also imposed far greater demands on workers in this sector. This of course causes high pressure …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vhjaq/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Emoční marketing a typologie osobnosti
Tereková Tereková -
Využití typologie osobnosti v emočním marketingu
Magdaléna Zachová -
Zkoumání vlivu extraverze na úspěch v síťovém marketingu využitím typologie osobnosti dle MBTI
David Černý -
Interní marketing z pohledu psychologie
Klára Odehnalová -
Vykonávání marketingové profese ve vztahu k rysům osobnosti
Daniela Molnar -
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
Lucie Drncová -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Rudolf Hanusek