Marketingová profese jako faktor stresu – Bc. Zuzana Svědíková
Bc. Zuzana Svědíková
Master's thesis
Marketingová profese jako faktor stresu
The marketing profession as a stress factor
Anotácia:
Vzhledem k dnešní moderní společnosti, které v dnešním konzumním světě vládne trh, má marketingová komunikace nepodcenitelné zastoupení. Proto je důležité, věnovat tomuto oboru náležitou pozornost. Díky neustále se zvyšujícímu tempu inovací a pokroků v oblasti marketingové komunikace jsou kladeny i mnohem vyšší nároky na pracovníky v tomto oboru. To samozřejmě způsobuje vysoký tlak na tyto pracovníky …viacAbstract:
Because of today's modern society, which in today's consumerist world is ruled by the market has underestimated marketing communications agency. Therefore, it is important to pay due attention to this sector. With the ever increasing pace of innovation and progress in the sector of marketing communications are also imposed far greater demands on workers in this sector. This of course causes high pressure …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vhjaq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Emoční marketing a typologie osobnosti
Tereková Tereková -
Využití typologie osobnosti v emočním marketingu
Magdaléna Zachová -
Zkoumání vlivu extraverze na úspěch v síťovém marketingu využitím typologie osobnosti dle MBTI
David Černý -
Interní marketing z pohledu psychologie
Klára Odehnalová -
Vykonávání marketingové profese ve vztahu k rysům osobnosti
Daniela Molnar -
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
Lucie Drncová -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Rudolf Hanusek