Blended learning in the development of academic writing in a one to one course – Ing. Zuzana Petrová
Ing. Zuzana Petrová
Diplomová práce
Blended learning in the development of academic writing in a one to one course
Blended learning in the development of academic writing in a one to one course
Anotace:
V teoretické části práce se autorka představuje koncept blended learning a přístupy ve výuce psaní v anglickém jazyce pro akademické účely. Dále se práce zabývá zařazením anglického jazyka pro akademické účely v kontextu výuky anglického jazyka. Následně jsou v diskutována specifika anglického psaného jazyka pro akademické účely oproti běžnému použití a jsou uvedeny nejběžnější typy textů, ve kterých …víceAbstract:
The theoretical part presents the concept of blended learning and approaches to teaching academic writing. Further, the thesis explores English for Academic purposes in the context of general language teaching (ELT). The next section of the theoretical part describes the main features of EAP in comparison to general English, and the most common academic texts are introduced. Further, the author deals …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w3c46/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2018
- Vedoucí: M.A. Ailsa Marion Randall
- Oponent: PhDr. Tamara Váňová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Vliv online výuky na jazykové dovednosti studentů oboru Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Michaela Minářová -
Čeština jako cizí jazyk pro anglicky mluvící: komparace učebnic češtiny jako cizího jazyka
Barbora VEJLUPKOVÁ -
Aplikace pro tablety pro výuku zeměpisu
Natálie Jurmanová -
Analýza využití pomůcek pro výuku anglického jazyka žáka s lehkým mentálním postižením
Magdaléna Samková -
Popularizační aktivity pro vzdělávací portál KVD pro učitele anglického jazyka
Vojtěch SKALA -
Současná literatura pro děti ve výuce čtení a literární výchovy na 1. stupni ZŠ - tvorba pracovních listů pro žáky 4. a 5. ročníku
Karolína MICHALOVÁ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková