Sociologický průzkum publika festivalu Janáček Brno 2012: Vybrané marketingové aspekty – Bc. Petr Dimitrov
Bc. Petr Dimitrov
Diplomová práce
Sociologický průzkum publika festivalu Janáček Brno 2012: Vybrané marketingové aspekty
The survey of the audience of Festival Janáček Brno 2012: Certain marketing aspects
Anotace:
Předkládaná práce prezentuje výsledky empirického průzkumu publika festivalu Janáček Brno 2012. Kvantitativní sociologický průzkum byl realizován prostřednictvím dotazníkového šetření na výběrovém souboru čítajícím 1 064 respondentů. Kromě stručného uvedení do problematiky a nezbytného představení metodologického pozadí průzkumu je práce plně věnována vlastní analýze dat. Pozornost je soustředěna na …víceAbstract:
The thesis presents the result of an empirical audience survey of Janáček Brno 2012 festival. The quantitative sociological research was conducted in the form of questionnaire; the number of respondents reached 1064. Apart from a brief introduction and methodolical background of the survey, the thesis is focused on the analysis of data. Special attention was paid to specific demographical, psychographical …víceKlíčová slova
Janáček Brno festival Janáčkovo divadlo Národní divadlo Brno publikum marketing průzkum výzkum sociologický průzkum marketingový průzkum opera vážná hudba artificiální hudba vysoké umění sociologie umění sociologie hudby dotazníkové šetření survey research opera audience sociology of arts sociology of music classical music high art
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hag8s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jiří Zahrádka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový průzkum názoru veřejnosti na rozsah a intenzitu využívání krajiny ve Zlínském kraji
Petr Holzner -
Habitus diváka Městského divadla Brno
Helena Brzobohatá -
Dotazníkové šetření stavu testovacích praktik v České republice
Pavlína Kalousová -
Faktory ovlivňující poptávku po železniční a autobusové přepravě na rameni Brno - Praha (spotřebitelské šetření)
Vít Blažek -
Pracovní náplň a odpovědnosti role Scrum Master v českých podnicích -- dotazníkové šetření
Johanna Švugerová -
Průzkum spokojenosti cestujících s MHD v Brně
Vít Báča -
Plánovaná versus skutečná plodnost - dotazníkové šetření realizované plodnosti na vzorku žen v ČR
Lenka Klementová -
Dotazníkové šetření atraktivnosti zahájení zemědělské činnosti mezi studenty v České republice
Jana Oudesová