Bc. Lukáš Pazourek

Master's thesis

Mentální mapování značek českých politických stran

Mental Mapping of Czech Political Brands
Anotácia:
Cílem diplomové práce je komplexní zjištění toho, jak jsou vnímány značky českých politických subjektů. K tomu je využito mentálního mapování značek dvou rozdílných skupin populace, prvovoličů a seniorů. Metoda pro vytváření mentálních map asociací zkoumaných značek je v práci rozvinuta a dochází tak k přehlednému zobrazení asociací zastoupených v myslích zkoumaných respondentů pro české politické …viac
Abstract:
The aim of the diploma thesis is the comprehensive study of how the czech political brands are perceived. The mental mapping of two different groups of population, first-time voters and seniors, is used to achieve the results. The mental mapping method of the examined brands is developed in the thesis. This leads to the synoptical delineation of the associations in minds of the respondets, which they …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2016
  • Vedúci: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Petr Voda, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií