Project of Digital Marketing Strategy for ACLEDA Bank Plc in Cambodia – Bc. Sienghour Seng
Bc. Sienghour Seng
Master's thesis
Project of Digital Marketing Strategy for ACLEDA Bank Plc in Cambodia
Project of Digital Marketing Strategy for ACLEDA Bank Plc in Cambodia
Abstract:
Cambodia is one of the potential markets in ASEAN countries that attracts for both local and foreign direct investment. This attraction is resulted from its natural resource abundance, low labor cost and political stability. As consequent, it contributes to economic development, improvement of living standard and modernizes its urban and rural area. Generally, to strengthen the economic development …moreAbstract:
Kambodža je jedním z potenciálních trhů zemí ASEAN, který přitahuje jak lokální, tak zahraniční přímé investice. Tato přitažlivost je výsledkem hojnosti přírodních zdrojů, nízkých nákladů na pracovní sílu a politické stability. To přispívá k ekonomickému rozvoji, zlepšování životní úrovně a modernizaci městských a venkovských oblastí. Posílení hospodářského rozvoje obecně vyžaduje velmi silný finanční …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SENG, Sienghour. \textit{Project of Digital Marketing Strategy for ACLEDA Bank Plc in Cambodia}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/ofkj2v/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Seng, Sienghour. Project of Digital Marketing Strategy for ACLEDA Bank Plc in Cambodia. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Povědomí o fairtradových produktech ve vybraném řetězci
Eva STRAKOVÁ -
Povědomí o fairtradových produktech ve vybraném řetězci
Veronika MACHÁČKOVÁ -
Marketingová komunikační kampaň firmy Hunat na posílení povědomí o produktu Crystal Touch na českém trhu
Veronika Brixi -
Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli
Barbora ROŽNOVJÁKOVÁ -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na
Mariana Pascual -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř