Project of Digital Marketing Strategy for ACLEDA Bank Plc in Cambodia – Bc. Sienghour Seng
Bc. Sienghour Seng
Diplomová práce
Project of Digital Marketing Strategy for ACLEDA Bank Plc in Cambodia
Project of Digital Marketing Strategy for ACLEDA Bank Plc in Cambodia
Abstract:
Cambodia is one of the potential markets in ASEAN countries that attracts for both local and foreign direct investment. This attraction is resulted from its natural resource abundance, low labor cost and political stability. As consequent, it contributes to economic development, improvement of living standard and modernizes its urban and rural area. Generally, to strengthen the economic development …víceAbstract:
Kambodža je jedním z potenciálních trhů zemí ASEAN, který přitahuje jak lokální, tak zahraniční přímé investice. Tato přitažlivost je výsledkem hojnosti přírodních zdrojů, nízkých nákladů na pracovní sílu a politické stability. To přispívá k ekonomickému rozvoji, zlepšování životní úrovně a modernizaci městských a venkovských oblastí. Posílení hospodářského rozvoje obecně vyžaduje velmi silný finanční …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Seng, Sienghour. Project of Digital Marketing Strategy for ACLEDA Bank Plc in Cambodia. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Povědomí o fairtradových produktech ve vybraném řetězci
Eva STRAKOVÁ -
Povědomí o fairtradových produktech ve vybraném řetězci
Veronika MACHÁČKOVÁ -
Marketingová komunikační kampaň firmy Hunat na posílení povědomí o produktu Crystal Touch na českém trhu
Veronika Brixi -
Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli
Barbora ROŽNOVJÁKOVÁ -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na
Mariana Pascual -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř