Monika Malíková
Bachelor's thesis
Manželství a rodina v české společnosti
Marriage and family in Czech society
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá statistickou analýzou vývoje demografického ukazatele sňatečnosti v České republice v letech 2000 – 2016. Vývoj České republiky byl porovnán se zeměmi Evropské unie. Dále byla provedena analýza názorů české veřejnosti k manželství a rodině. Hlavním zdrojem dat byla databáze Českého statistického úřadu a statistická databáze Eurostatu. Analýza sekundárních dat byla provedena …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with statistical analysis of development demographic indicator marriage in the Czech Republic in the years 2000 – 2016. The development was compared with the countries of the European Union. Then was performed analysis of opinions Czech society on marriage and family. Main data source was database Czech statistical office and statistical database Eurostat. Analysis of secondary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Radka Procházková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MALÍKOVÁ, Monika. \textit{Manželství a rodina v české společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/ofkxj6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
The Development of Relations Between the United Kingdom and the European Union in the Light of Brexit
Dušan Laščiak -
The British public opinion on Brexit since the 2016 EU referendum
Barbora Plucnarová -
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Translation Activism and Its Influence on Public Opinion
Kateřina MODRÁ -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Jan Divoký -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Public Relations jako možný prostředek k manipulace s veřejným míněním
Petr Šťastný -
Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění
Ondřej ZAPSKÝ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights