Ladislav Stránský

Bachelor's thesis

Komunikační kampaň pro sportovní areál

Communication campaign for the sport area
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá navržením komunikační kampaně pro nový sportovní areál. Teoretická část se zabývá obecnou definicí marketingové komunikace, komunikačního mixu a sestavování kampaní. V této části je podrobněji rozebrán online marketing, který je využit při sestavování kampaně. Praktická část bakalářské práce se věnuje představení Sportovního centra Jilemnice, které spravuje sportovní areál …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with designing a communication campaign for a new sports area. The theoretical part deals with the general definition of marketing communication, communication mix and campaigning. This section discusses in detail the online marketing that is used in bulding a campaign. The practical part of the this thesis deals with the presentation of the Jilemnice Sports Center, which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Stránský, Ladislav. Komunikační kampaň pro sportovní areál. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta