Komunikační kampaň pro sportovní areál – Ladislav Stránský
Ladislav Stránský
Bachelor's thesis
Komunikační kampaň pro sportovní areál
Communication campaign for the sport area
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá navržením komunikační kampaně pro nový sportovní areál. Teoretická část se zabývá obecnou definicí marketingové komunikace, komunikačního mixu a sestavování kampaní. V této části je podrobněji rozebrán online marketing, který je využit při sestavování kampaně. Praktická část bakalářské práce se věnuje představení Sportovního centra Jilemnice, které spravuje sportovní areál …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with designing a communication campaign for a new sports area. The theoretical part deals with the general definition of marketing communication, communication mix and campaigning. This section discusses in detail the online marketing that is used in bulding a campaign. The practical part of the this thesis deals with the presentation of the Jilemnice Sports Center, which …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stránský, Ladislav. Komunikační kampaň pro sportovní areál. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Tourism
Práce na příbuzné téma
-
Komparativní analýza marketingové komunikace vybraných kardiologických zdravotnických zařízení
René Molnár -
Online marketingová komunikace vysokých škol v České republice
Martin Hron -
Komparativní analýza marketingové komunikace dvou tanečních škol
Darya Klemets -
Marketingová komunikace sportovní akce
Petr Kutal -
Marketingová komunikace environmentálního uvědomění vybraných podniků
Anna Bromová -
Marketingová komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Ondřej Kounovský -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Karolína Piklová -
Marketingová komunikace vybraného zařízení
Diana Weinlichová
Názov
Vložil
Vložené
Práva