Bc. Eliška Rysulová

Bakalářská práce

Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii

Quality and quality management of provided catering services in gastronomy
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je vyhodnocení kvality gastronomických služeb ve vybraných restauracích na základě výzkumné metody mystery shopping. Konkrétně se jedná o identifikaci kvality nabízených gastronomických služeb v restauracích Elan a Locale Friuli ve Špindlerově Mlýně.
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is the evaluation of the quality of gastronomic services in selected restaurants based on the research method of mystery shopping. Specifically, it is about identifying the quality of gastronomic services offered in the Elan and Locale Friuli restaurants in Špindlerův Mlýn.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2022
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/t6zmn/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
  • Vedoucí: Ing. Lada Popl Petránková
  • Oponent: Ing. Mgr. Vladana Horáková, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví