Sociální sítě a jejich marketingový potenciál u malých a středních firem – Tereza MRÁČKOVÁ
Tereza MRÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Sociální sítě a jejich marketingový potenciál u malých a středních firem
Social networks and their marketing potential for small and medium businesses
Anotace:
Práce je zaměřena na využití sociálních sítí malými a středními podniky. Teoretická část se nejdříve zabývá historií a popisem vybraných sociálních sítí. U čtyř nejpopulárnějších sítí, a to Facebooku, Instagramu, Twitteru a LinkedInu, je popsáno, jak společnost může inzerovat. V práci jsou popsány placené formy reklamy u těchto čtyř sociálních sítích. Je popsáno, jaké způsoby placení za reklamy a umístění …víceAbstract:
The work is focused on the use of social networks by small and medium sized businesses. The theoretical part first discusses the history and description of selected social networks. For four most popular networks, Facebook, Instagram, Twitter and LinkedIn, it described how the company can advertise. The work is described paid forms of advertising in these four social networks. It is described what …víceKlíčová slova
sociální sítě Facebook Twitter Instagram LinkedIn marketing propagace analyzování rozhovor dotazník
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Beránek, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MRÁČKOVÁ, Tereza. \textit{Sociální sítě a jejich marketingový potenciál u malých a středních firem}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/og2wxx/.
Jak správně citovat práci
MRÁČKOVÁ, Tereza. Sociální sítě a jejich marketingový potenciál u malých a středních firem. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě v České republice ze statistického pohledu
The Minh Vo -
Věštba v současnosti. Kartářství a sociální média/sítě.
Kristýna Boučková -
Vzestup a úpadek sociální sítě Facebook a jeho využití v marketingu
Jan Šplíchal -
Sociální sítě a jejich role v sociální práci
Veronika JURIŠOVÁ -
Ekonomický model sociální sítě Facebook
Khrystyna Kushnir -
Právo na přístup na sociální sítě jako nový "veřejný prostor"
Vojtěch Adam -
Sociální sítě jako marketingový nástroj pro propagaci
Evgeniia Artemenkova -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Veronika Rodová
Název
Vložil
Vloženo
Práva