Hra jako prostředek zvyšování motivace žáků na středních školách – Michaela Vokněrová
Michaela Vokněrová
Bakalářská práce
Hra jako prostředek zvyšování motivace žáků na středních školách
A play as a means of improving motivation in teaching vocational subjects
Anotace:
Bakalářská práce s názvem "Hra jako prostředek zvyšování motivace ve vyučování na středních školách" je zaměřena na definování pojmů a vysvětlení problematiky v oblasti motivace, cílených stimulů hry v prostředí školy, na vnitřní motivy žáků a Maslowovu hierarchii potřeb. Hlavním cílem teoretické části je vysvětlení pojmu hry, jako moderní formy výuky, spojené s historickou deskripcí hry, s didaktickým …víceAbstract:
The main focus of the Bachelor thesis "Hra jako prostředek zvyšování motivace ve vyučování na středních školách" is to define the basic terms and to explain the issues connected with a motivation, goal-directed stimuli of a game which takes place at school, students ' inner motives and Maslow's hierarchy of needs. The theoretical part is aimed on a definition of a game as a modern form of teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. PhDr. Marie Hanušová
- Oponent: Jana Haklová, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOKNĚROVÁ, Michaela. \textit{Hra jako prostředek zvyšování motivace žáků na středních školách}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenství. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ogedf0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Perception of periodical temperature cycles regulating the circadian clock in larvae of \kur{Drosophila melanogaster}
Jakub OPELKA -
Využití příběhu pro rozvoj smyslového vnímání u dětí se sluchovým postižením
Kristina Lodrová -
Metodika čtenářské pregramotnosti se zaměřením na rozvoj smyslového vnímání a fantazii
Sára Nekvasilová -
Rozvoj smyslového vnímání dětí předškolního věku pomocí interaktivní tabule
Jitka Kundelová -
Rozvoj smyslového vnímání v místnosti Snoezelen na ZŠ speciální pro žáky se středně těžkým a těžkým mentálním postižením
Lucie Nečasová -
Rozvoj smyslového vnímání žáků v učebnicích českého jazyka
Markéta Pažoutová -
Rozvoj smyslového vnímání u dítěte předškolního věku
Bohuslava MALÁ -
Rozvoj smyslového vnímání dětí s kombinovaným postižením na základní škole pro zrakově postižené
Karla Hudečková
Název
Vložil
Vloženo
Práva