Andrea Bršlíková

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu služeb OREA Hotelu Atrium Otrokovice

The Analysis of Marketing Mix of Services of OREA Hotel Atrium Otrokovice
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu služeb OREA Hotelu Atrium Otrokovice. Hlavním cílem práce je provést analýzu marketingového mixu služeb v hotelu, vyhodnotit současný stav jednotlivých nástrojů a na základě zjištěných skutečností navrhnout doporučení na zlepšení marketingového mixu služeb v OREA Hotelu Atrium. V teoretické části jsou zpracovány základní pojmy týkající se …více
Abstract:
Bachelor work is targeted to analysis of marketing mix of services of OREA Hotel Atrium Otrokovice. The main aim of work is analyze marketing mix of services in hotel, evaluate an existing situation of each marketing tools and on the basis of the findings to propose recommendations to improve the marketing mix of services in OREA Hotel Atrium. In the theoretical part are processed basic concepts about …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Veronika Bršlíková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bršlíková, Andrea. Analýza marketingového mixu služeb OREA Hotelu Atrium Otrokovice. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing

Práce na příbuzné téma

Všechny práce