Analýza spotřebitelského chování – Bc. Aleš Chatrný
Bc. Aleš Chatrný
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského chování
Analysis of consumers behaviour
Anotace:
Tato diplomová práce si klade za cíl najít ty nejdůležitější faktory, které ovlivňují spotřebitele, konkrétně mileniály, při rozhodování o využívání smartwatch. Pro naplnění cíle práce byl využit model Theory of planned behavior (TPB) rozšířený o prvky Technology acceptance model (TAM). Sběr dat proběhl pouze v online prostředí, kvůli nemožnosti osobního sběru v době provádění výzkumu. Z dat vyplývá …víceAbstract:
This diploma thesis aims to find the most important factors that affect consumers, specifically millennials when deciding on the use of a smartwatch. To fulfill the goal of the work, the model Theory of planned behavior (TPB) extended by elements of the Technology acceptance model (TAM) was used. Data collection took place only in the online environment, due to the impossibility of personal collection …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r0qgk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu vozů s hybridním a elektrickým pohonem
Magdaléna Kramešová -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce
Markéta Jirecová -
Faktory ovlivňující nákupní proces v oblasti menstruačních pomůcek
Lucie Abrahámová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující poptávku po železniční a autobusové přepravě na rameni Brno - Praha (spotřebitelské šetření)
Vít Blažek -
Faktory ovlivňující spotřebitelské preference při nákupu a spotřebě cukru
Michal Jirásek -
Faktory ovlivňující spotřebitelské preference u vybraného produktu
Simona Benešová