Využití zážitkové pedagogiky a herních programů ve výchově a vzdělávání dětí a mládeže – Bc. Tomáš Burgr
Bc. Tomáš Burgr
Master's thesis
Využití zážitkové pedagogiky a herních programů ve výchově a vzdělávání dětí a mládeže
The Use of Experiential Education and Game Programmes in the Education of Children and Youth
Abstract:
Diplomová práce v teoretické části pojednává o problematice zážitkové pedagogiky. Zamě-řuje se na její vývoj a přístupy k ní v českém i zahraničním prostředí. Autor dává dohroma-dy nové poznatky a popisuje metody a jednotlivé aspekty zážitkové pedagogiky, které vy-užívá v praktické části. V praktické části autor popisuje zrealizovaný projekt výměny mlá-deže, který využívá aspekty zážitkové pedagogiky …moreAbstract:
Diploma thesis deals with the issue of experiential education in the theoretical part. Focuses on the development and approaches to experiential education in Czech and foreign envi-ronment. The author puts together new knowledge and methods. Describes various aspects of experiential learning which utilizes in the practical part. In the practical part, the author describes a undertaken project of youth …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Accessible from:: 17. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BURGR, Tomáš. \textit{Využití zážitkové pedagogiky a herních programů ve výchově a vzdělávání dětí a mládeže}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ogn9j4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Burgr, Tomáš. Využití zážitkové pedagogiky a herních programů ve výchově a vzdělávání dětí a mládeže. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Didaktika dějepisu a zážitková pedagogika pro 2. stupeň ZŠ na příkladech z historie Sobotecka
Jan Janatka -
Zážitková pedagogika a její místo ve výchovném a vzdělávacím programu střední školy
Jiří BERAN -
Zážitková pedagogika v sekundární drogové prevenci
Zuzana Vaňková -
Zážitková pedagogika jako součást výuky tělesné výchovy na střední škole
Barbora NĚMČÁKOVÁ -
Teoretická východiska návrhu gymnaziálního předmětu Zážitková pedagogika
Tomáš KRUL -
Potenciál projektů Výměny mládeže Erasmus+ pro osobnostní rozvoj
Alena Sekeráková -
Evaluace pokroku v edukaci žáků s ADHD
Michaela SMEJKALOVÁ -
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
Jan LÖBL