Bc. Tomáš Burgr

Master's thesis

Využití zážitkové pedagogiky a herních programů ve výchově a vzdělávání dětí a mládeže

The Use of Experiential Education and Game Programmes in the Education of Children and Youth
Abstract:
Diplomová práce v teoretické části pojednává o problematice zážitkové pedagogiky. Zamě-řuje se na její vývoj a přístupy k ní v českém i zahraničním prostředí. Autor dává dohroma-dy nové poznatky a popisuje metody a jednotlivé aspekty zážitkové pedagogiky, které vy-užívá v praktické části. V praktické části autor popisuje zrealizovaný projekt výměny mlá-deže, který využívá aspekty zážitkové pedagogiky …more
Abstract:
Diploma thesis deals with the issue of experiential education in the theoretical part. Focuses on the development and approaches to experiential education in Czech and foreign envi-ronment. The author puts together new knowledge and methods. Describes various aspects of experiential learning which utilizes in the practical part. In the practical part, the author describes a undertaken project of youth …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Accessible from:: 17. 4. 2015

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Burgr, Tomáš. Využití zážitkové pedagogiky a herních programů ve výchově a vzdělávání dětí a mládeže. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Master programme / field:
Pedagogy / Social pedagogy

Theses on a related topic

All theses