Podnikatelský záměr na založení a provozování kavárny – Ing. Alexander Feigin
Ing. Alexander Feigin
Bakalářská práce
Podnikatelský záměr na založení a provozování kavárny
A Business Plan for Founding and Running a Cafe
Anotace:
Cílem bakalářské práce „Podnikatelsky záměr na založení a provozování kavárny“ je poskytnout teoretický pohled na finanční a marketingové řízení firem, pochopit specifiku trhu stravovacích zařízení, zanalyzovat a vyhodnotit možnosti pořízení komerční nemovitosti pro provozování kavárny v Praze, zpracovat marketingový plán pomocí marketingových prvků, a udělat finanční plán pro založení kavárny.Abstract:
The aim of the bachelor work “Business plan for founding and running a cafe“ is to show the theoretical sight of financial and marketing management of companies, to understand the specifics of the catering establishment markets, to analyze and evaluate possibilities of purchasing a commercial real estate in Prague, also to analyze the current situation of the cafe with the help of marketing analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/l9r3c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2011
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Management a marketing neziskové organizace BK Frýdek Místek
Tereza Vojkovská -
Zhodnocení ekonomického vývoje a návrh finanční strategie podniku společnosti CRS Marketing s.r.o.
Gabriela Hrušková -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Marketing finančních služeb v oblasti finančního poradenství
Petr Hosnedl -
HR marketing v odvětví strojírenství a stavitelství
Patrik Dohnal -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Rozšíření marketingové komunikace na sociální síti provozovny stravovacího zařízení
Lenka TRUBÁKOVÁ -
Analýza marketingu vybraného gastronomického zařízení
Karin Lásková