Slevové servery - výhody a nevýhody dlouhodobé spolupráce – Ing. Tomáš Káva
Ing. Tomáš Káva
Master's thesis
Slevové servery - výhody a nevýhody dlouhodobé spolupráce
Discount Web Portals - the advantages and disadvantages of long-term cooperation
Abstract:
Cílem předkládané diplomové práce je na základě zvolené metodiky, analýz obecného a oborového okolí firmy a následné syntézy silných, slabých stránek, příležitostí a hrozeb v závěrečné SWOT analýze, navrhnout možnosti využívání slevových portálů v popisovaném hotelu a restauračním zařízení. Výstupem jsou zpracované odpovědi na definované hypotézy a vypracovaný návrh řešení využití slevového portálu …moreAbstract:
The aim of this thesis is based on the chosen methodology, analysis of general and business environment of the company and the subsequent synthesis of the strengths, weaknesses, opportunities and threats in the final SWOT analysis suggest the possibility to use discount portal described in the hotel and restaurant equipment. At the same time I will be able to prepare answers to questions, hypotheses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/9757/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Pavla Burešová
- Reader: Ing. Věra Vyhnisová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Slevové portály jako nástroj marketingové strategie firmy a jejich vliv na chování zákazníka
Lucie Pelcnerová -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná