Analiza porównawcza kampanii marketingowych kandydatów na prezydenta w wyborach w 2023 r. – Bc. Petr Přívratský
Bc. Petr Přívratský
Diplomová práce
Analiza porównawcza kampanii marketingowych kandydatów na prezydenta w wyborach w 2023 r.
Komparativní analýza marketingových kampaní prezidentských kandidátů ve volbách 2023
Anotace:
Tato diplomová práce poskytla hloubkovou analýzu prezidentských voleb v České republice v roce 2023 s důrazem na marketingové strategie Petra Pavla a Andreje Babiše. V rámci výzkumu byl využit kvantitativní přístup ve formě dotazníkového šetření mezi běžnými občany a kvalitativní metoda prostřednictvím rozhovorů s dvěma nezávislými experty a dvěma členy každého z volebních týmů, což umožnilo získat …víceAbstract:
This thesis provides an in-depth analysis of the 2023 presidential elections in the Czech Republic, focusing on the marketing strategies of Petr Pavel and Andrej Babiš. The research employed a quantitative approach through a survey among ordinary citizens and a qualitative method via interviews with two independent experts and two members from each campaign team, offering a comprehensive view of the …víceAbstract:
Niniejsza praca dyplomowa dostarcza dogłębnej analizy wyborów prezydenckich w Czechach w roku 2023, skupiając się na strategiach marketingowych Petra Pavla i Andreja Babiša. Badanie wykorzystało podejście ilościowe poprzez ankietę wśród zwykłych obywateli oraz metodę jakościową za pomocą wywiadów z dwoma niezależnymi ekspertami oraz dwoma członkami każdego z zespołów kampanii, oferując wszechstronny …více
Jazyk práce: polština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Lukáš Valeš, Ph.D.
- Oponent: Renata Čuhlová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing ODS
Petr Košťál -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný -
Politický marketing ve volebních kampaních v rámci voleb do Zastupitelstva Ústeckého kraje
Martin Tancoš -
Politický marketing a komunální volby na Mostecku
Michaela Chaloupková -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková