Bc. Petr Přívratský

Diplomová práce

Analiza porównawcza kampanii marketingowych kandydatów na prezydenta w wyborach w 2023 r.

Komparativní analýza marketingových kampaní prezidentských kandidátů ve volbách 2023
Anotace:
Tato diplomová práce poskytla hloubkovou analýzu prezidentských voleb v České republice v roce 2023 s důrazem na marketingové strategie Petra Pavla a Andreje Babiše. V rámci výzkumu byl využit kvantitativní přístup ve formě dotazníkového šetření mezi běžnými občany a kvalitativní metoda prostřednictvím rozhovorů s dvěma nezávislými experty a dvěma členy každého z volebních týmů, což umožnilo získat …více
Abstract:
This thesis provides an in-depth analysis of the 2023 presidential elections in the Czech Republic, focusing on the marketing strategies of Petr Pavel and Andrej Babiš. The research employed a quantitative approach through a survey among ordinary citizens and a qualitative method via interviews with two independent experts and two members from each campaign team, offering a comprehensive view of the …více
Abstract:
Niniejsza praca dyplomowa dostarcza dogłębnej analizy wyborów prezydenckich w Czechach w roku 2023, skupiając się na strategiach marketingowych Petra Pavla i Andreja Babiša. Badanie wykorzystało podejście ilościowe poprzez ankietę wśród zwykłych obywateli oraz metodę jakościową za pomocą wywiadów z dwoma niezależnymi ekspertami oraz dwoma członkami każdego z zespołów kampanii, oferując wszechstronny …více
 
 
Jazyk práce: polština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Lukáš Valeš, Ph.D.
  • Oponent: Renata Čuhlová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON