Analýza marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman – Magda MUSILOVÁ
Magda MUSILOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman
Analysis of marketing communication of Toyota Louwman Company
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman zabývající se prodejem nových i ojetých automobilů značky Toyota, včetně jejich kompletního servisu. Teoretická část popisuje marketingové komunikace a postup při tvorbě efektivní komunikace obecně. Dále jsou podrobněji rozebrány jednotlivé formy komerční komunikace. Praktická část se věnuje popisu společnosti Toyota …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on marketing communication of Toyota Louwman Company, whose main occupation inheres in selling new and used cars and their complete servicing. The thesis comprises two sections: the theoretical and practical. The former describes marketing communications in general and the process of their effective creation as well as it includes a thorough explanation of the diverse means …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
22247
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MUSILOVÁ, Magda. \textit{Analýza marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/ohflp2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MUSILOVÁ, Magda. Analýza marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Návrh efektivní marketingové komunikace společnosti Bohemilk
Petra Čiháčková